onsdag 16 december 2009

Onsdag

Haha! Jag trodde det inte alls skulle gå bra idag, sov lite för länge och tog lite för lång tid på mig att äta frukost så det slutade med att jag sprang på toa och borstade tänderna medan jag kastade ut Yanka där bak... sen kanske 5 min senare kastar jag in henne och kastar ut mig själv XD
springer och halkar till bussen, hinner precis med :) kommer precis i tid till lektionen och får MVG på mandarinprovet :D visst gick det snabbt för läraren att rätta? Typ 3 min. :D åh hon är så effektiv! Kan jag inte säga om vissa andra lärare -.-'

Det var julbord idag :D dom hade fixat det jättefint i matsalen med röda dukar på alla bord och ett jättelångt julbord i mitten, full med maaaaat =L Namnam! Man fick ta en julmust var också :D jag älskar min skola, älskar mattanterna som organiserar allt så bra och jag en så god mat typ varje dag :D även om man äter vegetariskt så känns det som att dom tänkt igenom det noga så det blir gott :D

Jag gjorde färdigt min sista labb idag när jag kom hem :) Minnesanteckning: tacka carro för hjälpen igen <3 meeeeeeeeen jag har ändå ett svenska arbete jag måste göra innan fredag, sen kan jag vila lite inför julen :) nej, om jag inte ska ta och dekorera mina pepparkakor nu säg....

Julgos! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar