måndag 14 december 2009

Vill dokumentera min sista jul i gymnasiet!

Nej, nu ska jag ta tag i det här med bloggandet... faktiskt, på riktigt! ;D
Vill dokumentera min sista jul i gymnasiet, och mitt sista halvår, det är inte försent än!
På torsdag är det julavslutning, fortfarande tre dagar kvar (:

Idag hade vi en hemtenta i religion att lämna in, om hinduism och buddhism, jag är inte nöjd med mitt arbete ALLS! Så det känns juh mer eller mindre sämst...
Imorgon har vi ett fettigt prov i biologi b kursen, sista provet vi har där faktist, biologin slutar nu.YES.
Har fortfarande en labb att lämna in, vet inte vart jag har den så har ingen aning om hur jag ska göra den men vet att jag måste göra den, annars får jag inte ens G -.-'
Åh, juste! Jag har mandarinprov imorgon också men tog mig friheten att flytta den till på onsdag eftersom jag så lägligt kommer att vara sjuk imorgon. Inte hela dagen så klart, bara på morgonen ;D
Humm... sen har jag två svenska uppsatser kvar, efter det är jag färdig med allt för denna termin iaf :) då fattas bara kickass presentationen jag måste göra till efter lovet i religion och psykologiprovet efter lovet som jag måste få alla rätt på för att få mvg, det känns juh lovande :D!
Nej nu måste jag plugga, inte för att jag kommer att göra det men det är tanken som räknas, right?

Förresten, min keling Amalia a.k.a Analia/Milli/Coconut åkte till Gambia idag, just nu svingar hon sig säkert i lianer och har kul. är avundsjuk och saknar henne redan ._.
Men något positivt med idag är att det kom SNÖ <3

Kel! /Nani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar