tisdag 15 december 2009

Tisdag

Hummm, dagen börjar med att jag inte hinner sminka färdigt mig för att jag måste hinna med bussen. Halvspringer till bussen, märker att jag kommit fram 4 minuter innan bussen ska åka så jag ställer mig lugnt och väntar, bättre att vara för tidig än försen när det gäller bussar (>.<). Efter ett tag verkar det ha gått fyra långa minuter och busshållplatsen som innan bara innefattade mig och någon mer, har nu runt tio pers i sig. Jag kollar på klockan och märker att det gått åtta minuter sen jag kom fram, kunde hunnit sminka mig i lugn och ro och sen sprungit till bussen... Det hela slutar med att bussen är tio minuter sen och det gör självklart så jag missar pendeln. KUL.
Jag träffade Carro på tåget som också hade haft krångel med sin buss (: och sen dess har det gått uppåt :D första lektionen var svenska, vår lärare hade rättat Nationella Proven, jag blev jätteglad när hon berättade att jag ligger mellan VG och MVG :D speciellt eftersom jag tycker det gick så dåligt O: Sen hade vi biologiprov, det var mindre kul men jag vet att jag iaf kommer att få G, så det är lite positivt, även om jag satsar på VG.. Skoldagenen slutade med film på psykologin, Fucking Åmål, inte en bra film enligt mig men man skrattar ganska mycket när man ser den ^^
Okej, hej bok ? ? Det här blev visst lite långt >.< och inte så intressant, men äh :P

Nu ska jag plugga inför mandarinprovet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar