torsdag 4 februari 2010

De-energized

Hallalll! :) förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men den här detoxen is killing me :

Varje dag den här veckan har jag kommit hem och satt mig framför tv:n och legat där halvt död tills det var dags att sova :/ Jag tror att jag äter lite fel... Äter bra saker, visst, men jag tror jag behöver mer eller äta andra saker, har juh ingen energi ALLS :S Men men.. Nu har jag klarat mig igenom fyra dagar så det är bara sju dagar kvar :'( gaah! haha jag trodde det var mindre XD aja, jag kan inte ge upp nu :P
Men jag kommer nog inte hinna skriva så mkt här för har kemiprov på tisdag och en jätteSTOR uppsats att skriva på viltvården... :/

Kel, eat for me, cuz I can't ;'3 !

4 kommentarer:

  1. Jagh kan lova att jag svullat istället för dig. >Men snart e din detox över, min väntar och hotar i framtiden.. uscha!! KÄMPA PÅ MITT KEl. utgång på lördag= vi ska toxa ner oss igen hahaha :P GOSELIGT: btw har inte pluggat NÅTT än.. STRESS. kemi-fy-bajs! Btw, fysikprovet slaktade mig och milli, halal-style. Btw 2, du missa massa på mötet, vi träffa en Jake black look a like, lukta på den du!! ;D

    Kel mitt barn//

    SvaraRadera
  2. vad säger du? Utgång på fredag är det väl!
    Åhh ja mötet var sött nanita, du missade! Men du kommer på torsdag va? Amnestymöte i skolan. Och juste, viltvården är uppflyttad en vecka, vi har alltså ingenting nästa måndag. Och vi skrev en projektplanering på mötet idag, jag kan skicka den till dig... det kommer bli intenstivt! Läs på om övergödning till på onsdag. KEL KRYA PÅ DIG! Ät maaaassor, man får typ ingen energi efter en detox... SVULLA MORÖTTER, GRODDAR OCH SOLA!

    SvaraRadera
  3. JA! håller med malarian, på fredag var det väl?! HALLILALLALL?! Fast jag är feeeett fattig förstår inte hur jag ska överleva dessa månader :'( Gos på dig min fluffboll din bloggbakgrund är lövly! <3
    Mitt vegetarianskap börjar också sätta sina spår :P Jag är helt yr. haha. fast kan bero på att jag föddes yr.

    SvaraRadera
  4. hajnäsa du föddes yr. halal ananai, kan du blogga oftare?! du failar!

    SvaraRadera