tisdag 2 februari 2010

MoTuDay

Igår hände det inte mycket, det tog ett bra tag att komma till skolan i kylan. Tågen vägrade komma och sen när det väl kom ett tåg som jag satt mig på så körde det typ 3km/h helt sjukt segt >.<>
Jag lyckades iaf hålla mig till min DETOX som jag börjat med :) räknade ut kalorierna för min dag igår, låg på 700 kcal :S hallalll, hur klarade jag mig!? Var nog för att jag inte hann äta frukost och så blev det sallad till lunch :/

men idag har det gått bättre, om jag räknat rätt kommer dagens kcal bli 1200 :D mmm, åt två knäckebröd med avokado+ ett äpple+ grönt te till frukost :D sen till lunch blev det LAX :D vilket man enligt vissa inte kan äta om man detoxar men enligt andra får... så jag åt det med morötter ;D och nu har jag ätit vindruvor och en banan (som man inte heller får äta enligt vissa :S men vad ska man äta då liksom??) ... Sen blir det kidneybönor och wookade grönsaker (inte stekta i ngn typ av matfett) :D ser fram emot det :L

Hahaha juste! Jag sms:ade med ivan imorse när jag var på väg till skolan, för att se om vi börjat (jag var försenad >.<) och han sa att det var mitt eget fel att mitt tåg var försenat idag igen för att jag var elak, det var tydligen Gud som straffade mig x'D Nu ska jag plugga viltvård, ska verkligen försöka hinna skriva om bandet som jag hittade förut i ... fredags? men det blir isf senare.. Idag på lunchen med Hi5 kom det upp massa minnen från Hultsfred förra sommaren, lääängtar dit igen! Vi hade så kul, det var så underbart! :D Åh nej jag måste tvätta kläder också, aah, hur ska jag hinna!? Eller... orka kanske jag borde skrivit ;P


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar