torsdag 25 mars 2010

DU är en apa!

Ikväll är det dags för ännu ett gig att upplevas av Tinanai :D Ikväll är det MONO (japanskt band, mer info om dem hos Tina :P) som gäller! :D Kommer bli så otroligt sött, jag ska nog duscha och börja göra iordning mig snart :D Hahah kan inte vänta! Det börjar juh iufs inte förrän typ 21.oo så no need to stress :P

Jag kommer berätta hur det var så fort jag kan/har ork, men don't äxpäkt anny snabb uppdatering för det kommer bli två intensiva dagar för mig x'D Ikväll MONO, imorgon - vara i skolan HALV NIO (!), sen hem, fixa mig, iväg DIREKT till mi tias middag som ska vara någonstans i stan för att fira att hon har nått sitt livs mål typ, hon har jobbat så hårt så länge att hon verkligen förtjänar att doktorera :D !

Lööööv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar