måndag 8 mars 2010

World long gone

Helluw bloggen ;) du känns som min world long gone just nu :( måste uppdatera oftare... men ! a-la-tony-irwing-style ;D jag tänkte make up for it med hjälp av några bilder (heheh?) :D

Torsdag 25/2 2o1o

(åh herregud vad B!! Oh no inte paint! Åh jo, jag kan och jag vill använda ruttna paint sådeså!)

Jag carro och sara gick till djurhuset, dom skulle ta bilder till deras projekt och jag passade på jag med ;D sen gick vi förbi en stor gång gjord av snö och det var jättekul att försöka sitta där :D Det är så koolt att göra sånt när man går i trean så vi var tvugna att ta kort!
Yes jag ser helt död ut, jag var helt död.. och ja, det var kallt xD

Sen på fredagen
tentade jag av Spanska steg 5. Idag fick jag tillbaka resultaten, eller Ivan hade fått det iaf, han sa att vi fått MVG :D
det låter GREAT (kmr du ihåg tigern, cereals?) men jag är osäker på om det är så, får fråga henne imorgon :)


Lördag 6/3 2o1o
Mamma bjöd mig och min lillasyster till Kungliga Operan för att se Onegin, det var hur bra som helst! Jag önskade att jag kunde bli liten igen så att jag kunde bli en proffsig ballerina, det är så vackert! Även om dom inte sa något under hela föreställningen så uttryckte dom sig så bra med dansen och kroppsspråket att man fattade ALLT helt och hållet, och jag blev så rörd på slutet att jag nästan började gråta, pinsamt hehehehe!

Så här såg jag ut då, fast jag hade utsläppt hår :P Förlåt för den redigerade bilden men jag såg för slaffsig ut när jag kom hem på kvällen X'D
Mammas svarta pösiga/tajta tröja från Gina och mina blåa jeggins (titta tina, jag skrev jeggins :D) och my love, min lila halsduk! Hahah jag kan säga att jag inte riktigt såg ut som alla andra som skulle se föreställningen, men ÄSH! I liked it :)
Det var det för den här gången då :P BYE!

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN lite uppdatering!! GOS. en guldstjärna i kanten för jeggins också :) moma stolt. Älskar att du kör ditt egen race, ... u go giiirll!! oh ballettt är underbart, kmr ihåg när jag såg svansjön, typ grät sönder mig :P det bor en fjolla i oss alla (L) // tiny

    SvaraRadera
  2. ohh vad är jag ser? onegin, berätta mer på måndag!

    håller med tina, det var på tiden att du uppdatera lite! XD guldstjärna plus plus, fortsätt så!

    SvaraRadera