lördag 27 mars 2010

The Pretender

What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
I will never surrender

Idag vaknade jag av att någon lämnade något genom postluckan, min lillasyster gick och kollade vad det var som hade kommit, hon kommer in i mitt rum och ba: det var bara det här lilla pappret. Jag kollade på den lilla flyern och gissa vad det var för reklam XD asso ni kan inte ens tänka er, jag började asgarva så hårt när jag såg vad det var x'D..... Det var en flyer från Sverigedemokraterna!

LOL! I en förort i Jakobsberg, full med araber, turkar, somalier m.m. så har alltså någon gått runt i höghusen och lämnat ut reklam för SVERIGEDEMOKRATERNA xD WTF liksom xD

Nej men jag menar, det är väl klart att alla här i den här lilla förorten är helt överens om att, and I quote: "Sverige är ett land byggt av svenskar, för svenskar". och juste jag gillar deras tolkning: "att slå vakt om trygghet innebär för oss att också förespråka etik, moral och traditionella solidaritetsbegrepp." ännu ett fantastiskt bra citat ur flyern :) det finns så många bra citat jag skulle kunna ta, men för att begränsa det lite har jag bara valt att citera flyern jag fick :)

Sverigedemokraterna är juh det partiet som verkligen bryr sig om andra, solidaritet genomsyrar hela deras politik. Jag menar, vänsterpartiet och socialdemokraterna pfffff! De är inget i jämförelse mot Sverigedemokraterna när man pratar solidaritet!
Jag är SÅ intreserad av Sverigedemokraterna, så Tina, Amalia, har ni lust att hänga med mig in i deras valstuga inför valet? Har stor lust att fråga hur de ser på barnens rättigheter, såsom att Alla barn är lika värda :)

I'm the voice inside your head you refuse to hear
I'm the face that you have to face, mirrorin' your stare
I'm what's left, I'm what's right, I'm the enemy
I'm the hand that'll take you down, bring you to your knees
So who are you? Yeah, who are you?
So who are you? Yeah, who are you?
Keep you in the dark, you know they all pretend

2 kommentarer:

  1. HAHAHA ABSOLUUUT dör för deras åsikter <3


    -.-

    SvaraRadera
  2. Lyssnar precic på FF och denna låt...

    S.D all the way, håll sverige svenskt. potatis åt folket!

    SvaraRadera