torsdag 18 mars 2010

Vi är mer än du tror. vi är en.

Hej söt! Hm, måndag var jag halvt sjuk, tisdag kommer jag inte ihåg längre xD

igår hade vi möte med amnesty, eller möte och möte.. vi var deras fokusgrupp så tripp-trapp-trull åkte dit för att svara på frågor :) vi passade på att plugga inför kemin i skolan innan vi åkte till mötet. Det gick sådär, mycket småätande och så kom vi in på något helt sjuukt om hur det skulle vara att ha ett kön som började växa på skulderbladet XD så det blev inte så mycket fokuserat plugg om man säger så :P
Milli åt på donken innan vi kom på att det nog var så att mötet började 5 inte 5.3o, då blev vi lite oroliga och skämdes, men sen kom bussen med en jättesur busschaufför som smällde igen dörren på en tjejens bakom mig ansikte nästan, jag tycker att det var jättetaskigt men ändå höll jag på att börja asgarva XD jag skulle bli sååå sur om det hade varit jag!


Vi går av till slut och jag ser högkvarteret torna upp sig mot himmelen. så fin den är, lite fyrkantig och vit men med en fet citrongul logga på :D! Det sitter en socka på en bänk vid ingången. Receptionisten kallar på en av de två som höll i intervjun och han kommer och möter oss och visar vägen. Vi hade kommit en kvart försent men ändå var alla så snälla och inte alls dömande, så härliga människor! Väl inne i intervjurummet ser vi att en annan grupp redan är där, men det första jag ser om jag ska vara ärlig är det stora fatet med bakelser och kakor :L mötet var jättetrevligt och de andra tre från den andra gruppen var söta och så svullade jag, tina och amalia så vi var lyckliga :D haha jag och amalia lite mer än tina :P

"instick: kollar på TROJA just nu och jag hatar att Orlando Bloom tog sig an den där gayiga rollen! Ååh I can't stand Paris! Such a crybaby! Till och med Jag skämms över honom o.O stackars hans brorsa, Paris är så feg och har ingen dignity!".

Sen efter intervjun fick vi biobiljetter som tack, jag säger juh det, de är så UNDERBARA DÄR!! Vi kom fram till att vi älskar högkvarteret och att vi vill bo där :) och vår EMMA är så himla gullig och hälsade på oss jättevarmt när vi kom! :D

Idag kom Amalia hem till mig :D :D vi stannade kvar i skolan för att jobba med projektet men sen stängde dom så vi var tvugna att gå, så amalia och jag gick ner mot stationen för att hon skulle ta sin buss och jag mitt tåg, sen hoppar vi in på konsum och amalia skulle köpa nudlar men så bestämmer vi att vi kan åka hem till mig och äta nudlar tillsammans istället, så vi gjorde det :) det var jätteGOS! vi fick inget plugg gjort dock xD men äsh! Vi planerade morgondagen iaf :D

JUSTE, vi hade kemiprov idag, det gick bajs! Hallå, Biblioteks-Per har blivit jättekonstig, idag när han satt inne i sitt rum tillsammans med en djurlärare så gick jag dit och frågade om han hade en bra bok om musslor så började båda asgarva (okej det kan jag förstå, lite kul kanske det var?) men sen så blir det lite jobbigt för dom gör det som att jag var helt dum i huvudet som ens frågade det... t.ex. sa han "tror du verkligen det finns någon som skriver böcker om MUSSLOR??" "VEM skulle vilja skriva om musslor" osv. och så började båda garva igen... hmm... det är säkert inget att hänga upp sig på men jag är överanalyserande och jag blev faktiskt väldigt offended, jag tror att han förstörde mitt förtroende för honom, jag har redan svårt att våga fråga folk saker för att jag hatar att framstå som dum, jag tycker t.o.m. att det är jättejobbigt att fråga lärare om saker jag inte förstår..
men sen så bara skämde han ut mig, och det var inte så att dom skrattade MED mig utan dom skrattade verkligen ÅT mig :[ länge sen jag blivit sådär utmobbad x'D aja, nu vet jag att jag inte ska fråga honom mer! >:( men men, inget mer med det, the past is the past :)

nu ska jag fortsätta att kolla på TROY! Brad Pitt ... ååååh mums! :L

PS. Fysik, vi är alla en och vi är som ringarna på vattnet XD ?? Tänkte iaf på Lejonkungen 2 låten :D "vi är en" ^^ så söt!

1 kommentar:

  1. Hahha äslkar att du får med alla underbara små detaljer i din blogg, typ kön på axeln? Fan vi och vår humor! haha, eller när jag försökte titta efter en lucka mellan amalias.. eh..lår, haha blickarna vi fick! Så underbara vi e (L)

    LOVE US!

    Btw, amnestykvinnan heter Emma, inte anna, epic fail xD

    Och btw 2. Naww, lejonkungen.!!

    btw 3. SANT, hataaaa paris i troja, bögfegisjävel! MORR! Förstörde orlando för mig, men pitten är het :L .. titta på troja med mamma nu :)

    Gossssssmos

    SvaraRadera