söndag 14 mars 2010

Prison song

Blah blah blahblahblah!!!!

Just nu sitter jag hemma hos pappa, i hans rum, var tvungen att kasta ut min lillasyster för hon försökte ta datorn ifrån mig, snälla, vad är hon, typ 9? vad ska hon med datorn till?? hon har juh haft datorn sen i torsdags, kan jag inte få använda den i en timma???
Aja, nu har hon LÅST IN MIG, så jag kommer typ inte ut, innan dess hade jag fixat med en box+stol+penna mot dörren så att hon inte skulle kunna öppna dörren, men den kom tillbaka med en nyckel eller något och låste in mig... wtf liksom xD aja, nu ska jag äta och pappa är sur för att jag och Den bråkar men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ut och boxen gick sönder så pappa blir väl ännu mer sur men ÄH. Den frågade varför jag var så "våldsam", då förklarade jag snällt att Den inte förstod när jag använde ord så det som var kvar var "våld" , vilket är att putta ifrån Den när den försöker ta datorn eller putta ut genom dörren och i panik kraffsa ihop en spärr.. *Andas ut- Andas in..* nu ska jag äta och försöka CLEAR MY MIND för sen är det kemi som gäller och det går inte för sig om man tänker på annat XD
Juste, jag ville egentligen skriva en sammanfattning på veckan för den har varit hur kelig och händelserik som helst men hinner inte nu, kanske senare?
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar