måndag 18 januari 2010

Back on track! ;3

Hellåw dear! :D

Jag är jättestolt över mig själv, idag lämnade jag tillbaka mina lånade böcker till biblan och betalade förseningsavgiften (en av nackdelarna med att vara 18 >.<), sen åkte jag hem, min syrra gjorde den godaste moodien på länge, med endast mjölk och banan men det blev såååå gott! :L Btw, jag har märkt att jag fått något för mjölk på senaste tiden, de e najs ;D Hahah jag är fast mellan att tycka att det är världens godaste och att tycka att det är världens äckligste XD Moooh på mig, har aldrig gillat mjölk så me like den här vändningen, får se hur länge det håller sig :P

Nya schemat (bild i förra inlägget ;D) började idag, det är riktigt CHILL, hade två lektioner, hahah bästa lunchen idag! Vi satt och diskuterade hur knasigt vårt språk är, alltså Hi5's språk... För oss kommer vissa saker naturligt och vi ser inget fel med det, vi märker det knappt, men andra kan nog bli lite förvirrade, vi kan liksom inte använda det med andra för då anser de att man förmodligen blivit tappad vid födseln eller nått ;P Hahah nej men för att ge några exempel på vårt språk: Gos (används flitigt, abused by mig och carro (a)), samma gäller 'kel', porr (används OFTA), sex, *små ljud av välbehag* (generellt sett i mat-sammanhang)... och den berömda ---- :L ---- vilket symboliserar en dregglande min :) Hahah såå, nu fick du lite inside info ;D

Iaf... När jag kom hem började jag städa undan alla kläder som fanns över hela golvet ^^ och så tvättade jag dom (I know, finally :P), sen åkte jag och tränade, har inte tränat på typ ett halvår (nej jag överdriver inte ... >.<) så det var lite jobbigt :P men helt underbart! :L

Hahah hittade en antik bild på mig när jag gick i 5:an eller 6:an och spelade bas på det som våran skola kallade för MIX, alla barn fick typ uppträda, vissa sjöng, andra spelade, vissa dansade...

Det var min dag idag ^^ JÄTTE intressant jag vet :P Haahha, aja, vi hörs säkert imorgon mitt kel,
hej då!

2 kommentarer:

  1. Åh...! Länge sen jag drack mjölk. Samoudi ska göra sig en moodie nu.

    HAHAH saant! vårat språk asså, stackars folket bakom oss , blev helt traumatiserade " vi försöker faktist äta.." XD

    ÄLSKA din söta bild!! haha, flashbacks på mig själv i högstadiet... GOOOS!

    SvaraRadera
  2. Moodie = hultankänsla = nostalgi :'D men vi ska dit igen :D :D <3

    SvaraRadera