tisdag 12 januari 2010

humanity is a big fat joke! o.O

Hej bloggen :) Long time no see <3

Idag gjorde jag psykologiprovet, känns jätteskönt att ha det över :D även om jag pluggade skitdåligt inför provet =/ kunde lätt ha pluggat mkt mer, jag är så lat när det gäller plugg, ååååh >.< .. Men, gjort är gjort, riiight? Juste, vi fick vårt slutbetyg i biologiB, jag hamnade på ett rätt och slätt VG, vilket jag är helt okej med eftersom det är på den nivån jag presterat på proven/labbrapporterna, men visst, det skulle sitta fint med ett MVG men men... :P

Sen åkte jag med mina gos (tiny och milli) in till stan, vi caught up with varandra angående jullovet, var jättemysigt :D sen var det rea överallt, verkligen ÖVERALLT. så vi gick in lite här och där, men först av allt begav (ja, jag skrev nyss "begav" :P) vi oss till konsum tror jag, i Åhlens, vi köpte choklad :L hej nyttiga vecka, det går såå bra för mig X) ! Fy för grupptryck och lockande smexig choklad O;

Själva anledningen till att vi åkte in till stan var att vi skulle gå på förhandsvisningen till The Cove med en massa andra djurensrätt-personer, det var gratis om man stod på listan, så himla snällt :D Filmen var grymt bra, grymt hemsk och brutal och sann och ren "pure" verklighet! Jag hoppas på att hitta en riktigt bra recension som jag kan copy 'n paste här sen :) Jag grät en ton vatten och typ 3 floder lika stora som Nilen :O

Men vi fick oss ett par skratt på vägen hem ändå, trots att vi alla tre var helt knäckta av filmen.. Vi tappade bort oss halvt på vägen till pendeln, så vi frågar en man, han börjar snacka franska så vi ger upp och fortsätter vidare i den rikting vi antar är rätt XD sen frågar vi en annan kille och han börjar prata engelska och ba: Err sorry I don't know... och Milli som är så underbart söt kommer på den engelska versionen till "Karlberg station" BÄSTA! Vi garvade hela vägen till karlberg station som vi lyckades hitta till slut :D Hmmm.. har en redovisning i Religion imorgon, den ska vara minst 10 minuter, ska prata om Samernas religion, LYCKAT >.<>.< FY!

Buenas noches i förväg <3 vi hörs säkert imorgon, med en uppdatering om hur religionen gick och så måste jag ändå göra svenskan på datan !

2 kommentarer:

  1. GOOOS på ditt inlägg, GOOOOS på din nya blog-layout me like A LOT! :D och goooooooos på att vi skrev typ samma sak om dagen :D Älskar dig min andra hjärnhalva. Nu ska jag forcera in satanismtalet i min för-cove-ade hjärna.

    ÄLSK! LETS CHANGE THE WORLD BABE!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, goos på att du läste den :D hahahah jaaa, vi skrev exakt samma sak nästan x'D åh kel på din kommentar, den är sööt <3 jag hoppas jag kan stanna på din presentation =( jag har juh sett fram emot den >.<
    Ja, "you're either an activist or a non activist" <33333

    SvaraRadera