fredag 29 januari 2010

Ny vecka, ny månad, nya planer !..

Hej sötnos! Längesen :O

Det var öppet hus i tisdags, jag, carro, amalia och tina var där med några fler från klassen och pratade en massa bra om Spånga gymnasium och svarade på frågor från nior som verkade helt lost och nervösa och såg ut som frågetecken xD och även föräldrarnas frågor om allt mellan matte och fysik till ens egna framtidsplaner ^^' Började åtta på morgonen och slutade efter åtta på kvällen x'D men jag hade så kul att det var värt det :D I looove it!

I onsdags, igår (eller förrigår, det är egentligen fredag nu :S), så stannade jag hemma för jag var sjuk :( satt framför tv:n från nio på morgonen till nio på kvällen typ, inte bra, pluggade INGET! >.<
Det här är inte okej, jag har inte kunnat träna nu i veckan ALLS och har svullat på tok för mycket och så har jag pluggat... INGENTING ... så hade tänkt att koncentrera mig på att bli frisk så att jag har mer energi till plugg och träning. Så från och med måndag, alltså 1 februari ska jag bli bättre med träningen och inte äta onyttigt, förutom fettisdagen (en semla :L ) ... så, nu har jag skrivit det i dig bloggen, there's no going back now ;D

sitter och pratar med milli på msn, saknat det :D gos! god natt

3 kommentarer:

  1. IM ON! :D Feb, ska bli vår lyckomånad. Inget fail! Januari var vi vilsna men nÄ .. NUU! (hosthost)

    SvaraRadera
  2. haha, jaa, nu februari , FEBRUARI !!!!! Ny månad, ny chans liksom (a)

    SvaraRadera
  3. JANUARI VAR SEXIG, FEB SKA BLI ÄNNU SMEXIGARE!!! jaa, nani jag har saknat våra chats <3 ^^ gos

    SvaraRadera