söndag 17 januari 2010

I LOVE Nya schemat

Hello my jello on tha propello!

Wat's up ma cherie? Je suis trés trés content! Mitt nya schema är bäst :D vänta... låt mig säga det igen... *harkel* MITT NYA SCHEMA ÄR BÄÄST :D tillåt mig bevisa :

Sitter just nu och pratar med Tiny och hennes ä-värld, asso, mjorr, vill också ha det såååå :L
vet att det är jobbigt, men gud vad livet suger utan lite sånt där jobbigt X'D
Jag har failat träningen grovt, så hoppas på att komma 'back on track' imorgon, jag måste också tvätta typ 5oo kg kläder som jag planerat tvätta igår men hehe.... det blev inte gjort ...

Hahaha jag kom ihåg min cam idag :D det var längesen man tog kort med den ^^ men idag så användes den :D vaaaaad?? jag hade tråkigt xP du skulle bara våga klaga på kvalitén (eller min pose, jag vet inte vad jag gör xD), den är bäst okej >.< ! XD
Snart läggdags ;D
GOS !

2 kommentarer:

  1. Bästa bästa BÄÄÄÄÄSTA schemat. OCH ÄNTLIGEN ÄR JAG OCKSÅ LEDIG KLETIG PÅ FREDAGAR! :D Vi får göra detta år porrigt, många utgångar och annat hett :D !! GOS, och välkommen till "jag har återupptäckt cam"-klubben.

    SvaraRadera
  2. hahah tack så mkt, välkommen till "vi som är lediga på fredagar"-clubben :D :D

    SvaraRadera