lördag 16 januari 2010

Lördag stavas med L som i Lat

Hej :3

Förlåt för att jag inte skrev i dig som jag sa att jag skulle göra :( <3
Religionen gick jättebra, eller mycket bättre än jag förväntat mig iaf :) Jag råkade dra över tiden, så istället för att hålla ett tal på 10 min. så höll jag ett på 20-25 min X'D Det var tur att jag såg Tiny's menande blick mot klockan, annars hade jag hållt på hur länge som helst nästan :S Hahah blev jättechockad när jag såg att vi redan hade slutat och ba HEHE WOOPS (^o^) typ sorry klassen ^^' men jag skyndade mig då och avslutade redovisningen på 1-2 minuter :3

Innan min presentation så fick jag tillbaka hemtentan vi hade om hinduism/buddhism och jag fick mvg, yeaaay! :'D Det kändes jätteskönt för då visste jag att jag inte behövde göra en superbra presentation, så jag kunde chilla lite och det gick bra ändå juh ;D
MEN... jag sa "eeeeh" mycket tydligen, jag märkte det inte själv men jag vet att jag gör det oavsiktligt eftersom jag blir nervös och allt, bara att träna bort typ, men svårt eftersom jag inte märker när jag säger det :S

Svenskan... Jag satt från 18.oo till 05.00 från torsdag till fredag alltså och kämpade med att bli färdig med arbetet x/ förstår inte hur det kan ta så lång tid, och jag blev ändå inte nöjd men till slut skickade jag in arbetet ändå, bättre att ha det gjort eftersom betygen skulle sättas igår senast 17.oo eller nått sånt :S

Åh jag har typ res-sjukan eller nått för jag har en sån lust att bara fly utomlands :L åååh! Jag hittade ett par bilder från Teneriffa '07, det var sist jag var utomlands, sommaren '07... Det har juh gått TRE år snart :S Hur har jag klarat mig? Jag har ingen aning!>.<

Teneriffa '07, på den tiden var man brun :'(



Vi hörs säkert snart :*
Kel!

2 kommentarer:

  1. Lets get brun together. jag längtar så innihellvette till resan <3 kommer bli det bästa. Och ang din redovisning.. du ÄGDE. janja höll iaf inte i sitt kors under ditt tal... XD ...


    GOOOOOOOOS! <3 ses imorrn, SEXSCHEMAT ASSÅ!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vill väry much bli brun together med dig :D jaaaa, den kommer bli smex! <3 hahah tacK :D

    SvaraRadera