söndag 10 januari 2010

It's all about sapmi

Hallalll bloggen!

Har suttit och kämpat med religionsarbetet idag, fram tills nu, jag orkar inte mer, powerpoint får fixas imorgon, då ska jag även skriva svenskan och läsa igenom alla papercuttande sidor inför psyokologiprovet.. Hej effektivt plugg, här kommer jag.. not... Men jag måste seriöst bli mer effektiv och lägga ner mer tid på plugg, det här går inte, jag får skylla mig själv att jag sitter hemma och dör framför datorn med något dumt skolarbete när jag istället kunde sitta på krogen eller jag vet inte, göra något annat iaf >.< åååh. gud om du nu finns och vill ge mig en gåva, kan du då skänka mig effektivitet. Snälla? Pretty pretty please!? o.O

Tidigare idag har jag letat överallt på nätet efter en ps2 kontroll, orginalet, den från sony du vet (?) för de andra märkena litar jag inte på, kanske är helt sääämst :\ ? och så kollade jag på Ice Age 3 med min lillasyster och hennes kompis ^^ Den var hur söt som helst :D *like* . Hade inte så höga förväntningar faktiskt, så den överträffade de förväntningarna jag hade lätt! ;D

Okej, saker jag funderar på och halvt planerar, som handlar om dig, bloggen, kommer här;
Skriva en sammanfattning på 09
Skriva ner nyårslöften
Härma Tiny (som vanligt) och skriva på engelska istället (bra för att förbättra/minnas engelskan)
Ha mer mer mer bilder (!)
Göra dig finare, till det yttre, även om det är insidan som räknas :) <3

Bon nuit ma petite ange!

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag copy and paste hela ditt inlägg till min blogg ... <3 :D

    SvaraRadera