lördag 23 januari 2010

Summary: training, lenses, Greece, bff.....

Heeey my little blog :D

Oh my, it has almost gone a whole week :S sorry :( As I have not written, I have a lot to tell, so bear with me, this will be a long one, yet again xD

Tisdag:
fick mina linser jag köpt :D (ska fixa en bild snart på med/utan linser)

Onsdag:
fick hem linsvätskan :D Vi pratade lite planering inom projektgruppen. Det kommer bli en intensiv termin O';

Torsdag:
Hade på mig linserna i skolan, hehe alla märkte inte på direkten, de märkte att det var något fel men inte vad x'D det var kul :D En föreläsare kom från SLU (sveriges lantbruksuniversitet) och pratade om olika inriktningar som hade med djur att göra :) fick mig ett par funderingar, känns som att jag ändrar HELA tiden angående vilken linje jag vill välja till univ. :S

På kvällen flyr jag och min syrra till Friskis och tränar så hårt att vi dör ;D
Sedan på natten är det msn-möte med Hi5, vi hittar ett bra ställe som vi alla var överens om tillslut!

Fredag:
Sovmorgon till 12 :L Fixade frukost till mig och min lillasyster som var hemma med mig eftersom hon var sjuk =/

Försökte plugga, gick inte så bra, duschade, sen dansade jag och min syrra på mina dansmattor :D sen kom mamma och vi åt.
Sedan var det dags för msn-möte med Hi5 igen, vi bestämmde oss för vilka tillägg vi ville ha, skickade pengar till Tinys konto eftersom hon skulle beställa biljetterna :)
Nathalie kom och vi hade en jättemysig kväll med film och en massa prat :D


En bild på hotellets pool :L



Staden Chania (Greece, Crete)



Nej nu MÅSTE jag plugga, sam-prov på måndag >.<>

3 kommentarer:

  1. Söööt vecka :)
    hahah jaså, har du tagit bilderna ja har på bloggen min ;D din filur! Men visst ser det saftigt ut? *dreggel*

    SvaraRadera
  2. Hahah jaaa, jag tog den samma som du hade från hotellet men valde en annan till själva staden (a) den är juh så söt ! :D fast jag gillar din bild bättre ^^

    SvaraRadera