onsdag 6 januari 2010

Hehe wooooops....

Hahah oj, det var en väldigt bra uppdatering här på sista tiden tycker jag xD

Tänkte lägga upp en bild på Saras, Carros och Tinas lilla "överraskning" från julavslutningen (:





De två "gummorna" representerar mig och Amalia som var på Gambiafältet =( Hjärtat med S gavs till Sara, C gavs till Carro och T... ja, svårt att gissa men det gavs till Tina (:
Jag tror att de blev glada, och jag antar att de gillade pepparkakorna eftersom de åts upp på en gång ;D jag blev klad :D


Hmm... nu blev det jobbigt, känns som att jag har MASSOR jag vill berätta men det kommer typ inte få plats.bläh!. jag får skriva om jullovet i omgångar istället, vilket inte hade behövts om jag hade uppdaterat oftare =/


Aja, julavslutningen var söt. Några uppträdde, typ dansade, sjöng... Kan inte säga att allt var superbra men det var sött (: Efter allas uppträdande och ett litet failat tal av bitr. rektor eller vad hon nu är ^^ så gick vi ner till skåpen och så fick Hi5 sina hjärtan. Sen gick vi ut i snön och hade kul = gjorde snöänglar + fotade + filmade våra väldigt aggressiva snö-brottnings-matcher X'D Sen åkte vi hem. och dagen var slut. juste, behöver jag nämna att jag aldrig gjorde klart svenskan?

Skriver mer imorgon :) LOvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar