torsdag 7 januari 2010

Nyårsfirandet m.m. (jullovet )

Hellå igen :D
Nutycker jag att jag varit RIKTIGT duktig, har uppdaterat redan dagen efter, precis som jag lovade, right? :D

Anywaysss, efter att alla åkt hem till sitt och jullovet startade hände inte mycket, firade jul med pappa, faster och kusin, sen dagen efter med mamma och så kom syrrans pojke över, båda dagarna var jättemys och jag åt massa gott :D vilket jag inte borde ha gjort, svullo som jag är>.< hmm... jag borde testa att sy igen läpparna eller limma igen dom, som på House of Wax eller Matrix, och sen ha ett litet hål så jag kan dricka typ vatten eller nått ._. men men, tillbaka till återberättandet ;D

Sen kom tisdagen den 29 december, och då åkte jag till åkersberga för att träffa carro och patrik och hans kompis daniel (jättesnäll :D ). första gången, eller andra ? jag åkte roslagsbanan :D jag hittade hela vägen hemifrån mig till åkersberga centrum *STOLT* vi köpte en massa mat, blev mer än 1000kr i slutändan x'D sen köpte vi raketer :D och jag köpte tomtebloss ^^
hmm. på onsdagen kom Henrik (också jättesnäll^^) - en till kompis till patrik och daniel och carro . sen någon gång kom två norrlänningar (gissa... även dom snälla ;D ). sedan kom nyårsafton. nyårsfirandet var vad jag minns jättesött :D och så kom fredagen. den fredagen då patrik var helt totalt bakis hela dagen :P carro tog hand om sin pojke :) och jag sprang ner till daniel och henrik och spelade kort hela dagen :D lördagen... :( då åkte jag hem. vi fick skjuts till centralen, daniel skulle också hem och patrik var snäll och skjutsade oss :) vi åt på McDonalds, där åt Morgan (norrlänningen :P) en cheeseburgare i en tugga typ XD ! Det fanns en dum taxichaufför i stan, helt störd och dum i huvudet, förtjänar att... vågar jag säga det?... Dö? Eller iaf vara med i en bilolycka där endast han skadar sig allvarligt och aldrig mer får köra bil! ^^

Nu ska jag hinna göra klart en 10 minuter lång presentation, om Samer - Religionskunskap... KUL... Och juste, jag ska kolla på tv också ^^

Chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar